Retur și reclamație
Introduceți adresa dvs. de e-mail și numărul comenzii pentru a accesa panoul de gestionare a retururilor și reclamațiilor.
Cum funcționează?
1. Conectați-vă la panou
2. Selectați produsul și motivul returnării
3. Pregătiți pachetul
4. Trimiteți coletul*
5. Rambursarea contravalorii returului
*Returul îl veți face pe cheltuiala dvs., prin intermediul unei companii de curierat la alegerea dvs. (trebuie reținut că nu se acceptă coletele trimise pe costul magazinului sau cele expediate prin Poșta Română).
Informații importante
Politica de returnare:
  • Pentru a returna produsul aveți 30 de zile calendaristice de la data primirii comenzii,
  • produsele trebuie returnate în ambalajele originale (folie sau cutie, cu codurile de bare aferente) și cu etichetele intacte;
  • rambursarea va avea loc în termen de 14 de zile calendaristice, calculate de la data înregistrării și acceptării returului în depozitul nostru;
  • dacă plata pentru comandă a fost realizată online, suma aferentă returului va fi rambursată clientului în același mod în care a fost efectuată plata (PayU); dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier, clientul în mod obligatoriu trebuie să indice un număr de cont în care Born2be va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către noi).
  • conform prevederilor OUG nr. 34/2014, Born2be are dreptul de a refuza returul produselor deteriorate sau cu semne de utilizare/curățare, precum și de a nu accepta, din motive de igienă, returul produselor de genul: costume de baie, lenjerie intimă, măști de protecție a feței, ciorapi, colanți, ș.a.m.d., (Art 16, Lit. e) din OUG nr. 34/2014).
Returul poate fi realizat:
Online:
  • prin intermediul panoului de returnare disponibil mai sus, în această secțiune:
    • clienții care au cont se pot autentifica și declara returul direct din cont (Comenzile mele -> Retur);
    • clienții fără cont pot și ei iniția returul fără probleme: este suficient să completeze în panou adresa de e-mail folosită în momentul plasării comenzii, precum și nr. comenzii, pentru a se conecta;
    • declararea returului e foarte ușoară: din comandă, clientul selectează produsul pe care dorește să îl returneze, alege motivul (nu e obligatoriu, însă e binevenit), introduce informațiile privind contul bancar,
    • trimite declarația de renunțare la contract ..și gata!
    • după înregistrarea returului online, magazinul Born2be trimite clientului un e-mail cu confirmarea primirii declarației returului;
    • statusul returului poate fi verificat de către client direct în cont (în secțiunea ” Retururile mele”) sau accesând linkul din e-mailul cu confirmarea returului ” Gestionați notificarea” (toți clienții, indiferent dacă au cont sau nu).
  • următorul pas îl reprezintă împachetarea cu atenție a produselor (pentru a nu se deteriora în cursul transportului);
  • reamintim: produsele trebuie trimise înapoi în ambalajul original în care au fost primite de la magazin – procesarea returului va fi mai rapidă;
  • în cazul înregistrării cu succes a returului online, formularul de returnare nu este necesar, deci nu trebuie imprimat și trimis în coletul cu produsele returnate.
În mod clasic:
  • clienții care nu pot/nu doresc să depună o notificare de retur online, vor trebui să imprime formularul de returnare;
  • fiecare client primește formularul de retur atașat e-mailului trimis de Born2be cu notificarea de predare de către Born2be a coletului conținând comanda către firma de curierat;
  • formularul imprimat trebuie completat și împachetat împreună cu produsele ce vor fi returnate
Costul returului:
  • costul expedierii coletului de la adresa dumneavoastră la Arad cade în sarcina dumneavoastră, iar costul transportului coletului din Arad în Polonia – îl suportă - Born2be;
  • alegerea curierului vă aparține, însă trebuie reținut că nu acceptăm coletele expediate prin Poșta Română;
  • vă recomandăm să vă asigurați că primiți și păstrați AWB-ul (confirmarea de expediere) de la curierul care preia coletul dvs. de retur, până când returul a fost confirmat la destinație.
Formularul de returnare:
  • nu este necesar pentru retururile declarate folosind panoul online, important este să trimiteți produsele în ambalajul original, de ex. cutia de pantofi, folia în care ați primit îmbrăcămintea, etc. Dacă nu aveți ambalajul original, contactați Departamentul nostru de Relații Clienți.
  • este necesar, dacă nu puteți returna online; îl puteți imprima din e-mailul primit de la noi ca și confirmare a trimiterii coletului; de asemenea, un exemplu de formular de returnare găsiți aici (îl puteți imprima sau transcrie manual).
  • dacă veți folosi formularul imprimat, vă recomandăm să scrieți cu litere de tipar (pentru a evita probleme legate de înțelegerea datelor);
  • pot fi returnate într-un singur colet produse din comenzi diferite; în acest caz este necesară imprimarea fiecărui formular primit cu comenzile respective, marcarea produselor returnate pe formularul corespunzător fiecărui produs returnat și împachetarea formularelor împreună cu produsele;
  • nu este obligatoriu să furnizați un motiv pentru retur, însă vă vom fi recunoscători dacă o să îl marcați pe formularul online sau pe cel imprimat. Ne va ajuta să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor noastre.
Adresa de returnare:
Czechlogistic – pentru Born2be
Tel. 0723 604 128
Calea Bodrogului nr. 18 (FAN Courier DEPO),
Localitatea (fără abrevieri)Arad, Codul poștal 310059,
Județul Arad, România
Modificarea sau anularea returului:
  • returul declarat poate fi anulat direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a declarației de returnare, dând click pe linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate).
  • modificarea declarației nu este posibilă: este necesară anularea declarației active și înregistrarea uneia noi.
Informații adiționale:
  • Magazinul va transfera clientului banii pentru retur în cont în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea și acceptarea returului în depozitul din Polonia.
  • Dacă returul a fost declarat online și coletul de retur a fost trimis fără întârziere (nu mai târziu de următoarea zi lucrătoare după înregistrarea online) la adresa din Arad, timpul de returnare a banilor va fi calculat din momentul înregistrării retragerii din contract. Pentru bunurile returnate ulterior următoarei zile lucrătoare (ce succede momentul retragerii din contract prin înregistrarea online a returului), termenul de returnare a banilor se calculează din momentul înregistrării și acceptării returului în depozitul vânzătorului din Polonia (Marysin).
  • Dacă plata pentru comandă a fost realizată online, în avans, rambursarea banilor către client se va face automat, în același mod (în contul din care a fost achitată comanda). Dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier (ramburs), clientul în mod obligatoriu trebuie să furnizeze un număr de cont (online, în momentul înregistrării returului sau pe formularul de retur, dacă nu va iniția returul online). În acest cont Born2be va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către Born2be).
  • Clienții sunt informați prin e-mailuri separate cu privire la primirea și acceptarea returului în depozitul nostru din Polonia, precum și privind faptul că Born2be a realizat transferul de bani cuveniți pentru produsele returnate.
  • În cazul unei renunțări complete la contract (clientul returnează toate produsele achiziționate), clientul va primi în același timp cu echivalentul produselor returnate și echivalentul celei mai ieftine forme de livrare disponibile în magazinul Born2be în momentul în care a plasat comanda. Dacă pentru comanda respectivă livrarea a fost (sau putea fi gratuită) sau în cazul unei renunțări parțiale la contract, costurile legate de livrare nu vor fi returnate.
  • Pentru retururile acceptate, factura storno va fi trimisă ulterior clientului pe e-mail sau va fi disponibilă pentru descărcare direct din contul clientului (din detaliile comenzii).
Politica de reclamare:
  • Azagroup S.A. este răspunzătoare față de Client dacă Bunul vândut are un defect:
    • fizic
    • sau legal (garanție);
  • Azagroup S.A. răspunde legal dacă se constată un defect fizic în termen de 2 (doi) ani de la data livrării Bunurilor către Client;
  • dacă produsul primit are un defect sau diferă față de descrierea de pe website-ul magazinului, clientul are posibilitatea de a-l reclama;
  • dacă reclamația este acceptată, magazinul vă va rambursa în termen de maximum 14 de zile de la data livrării coletului la depozitul nostru. În cazul în care ați plătit pentru comandă la livrare, este necesar să ne furnizați numărul de cont în care urmează să se facă rambursarea;
  • dacă reclamația este respinsă, vă vom trimite bunurile înapoi, împreună cu justificarea deciziei noastre;
  • cea mai convenabilă formă de reclamare este utilizarea panoului de reclamații online. Dacă preferați forma clasică, atunci pur și simplu imprimați și completați formularul de reclamație și trimiteți-l la adresa de mai jos, împreună cu produsul reclamat;
  • vă puteți conecta la panou mai sus sau puteți merge direct din contul dvs. de client; urmați indicațiile din panou pentru a depune reclamația.

Reclamație - Produs nou

  • ocazional se poate întâmpla ca produsul primit să aibă un defect sau să fie neconform cu comanda. În acest caz, aveți dreptul la returnarea (renunțare la contract). Înlocuirea produsului defect cu unul nou se poate realiza doar prin returnarea produsului reclamat (magazinul returnează banii) și plasarea unei noi comenzi, separate, care trebuie achitată de client.
  • cea mai convenabilă formă de reclamare este utilizarea panoului de reclamații online. Dacă preferați forma clasică, atunci pur și simplu imprimați și completați formularul de reclamație și trimiteți-l la adresa de mai jos, împreună cu produsul reclamat;
  • dacă doriți ajutor în procesul de plasare a unei noi comenzi, Departamentul nostru de Relații Clienți (info@born2be.com.ro vă stă la dispoziție: plasează comanda pentru produsul nou, care va fi livrată ca și comandă normală, pe care trebuie să o achitați, eventual ajustează prețul la cel achitat în comanda inițială, precum și vă îndrumă cu privire la procedeul de reclamație și rambursare a produsului primit cu defect.
Important!
  • în cazul reclamației, este necesar ambalajul original ; dacă nu îl aveți, imprimați, completați și puneți formularul de reclamație în coletul cu produsul reclamat ;
  • costul trimiterii coletului către noi, la adresa de returnare din România, va fi suportat de dvs. În cazul în care reclamația este acceptată, Born2be vă returnează și acest cost. Păstrați și trimiteți confirmarea de expediere (AWB-ul) la adresa de e-mail info@born2be.com.ro, menționând numărul comenzii din care face parte produsul reclamat.;
  • coletul trebui trimis înapoi doar de pe teritoriul României;
  • rambursarea maximă a costurilor de expediere suportate de dvs. este de 25 Lei;
  • magazinul nu acceptă coletele trimite cu plată ramburs (pe costul magazinului).
Formular de reclamație:
  • un exemplu de formular tip de reclamație găsiți aici (îl puteți imprima sau prescrie manual);
  • formularul de retur (primit ca atașament la e-mailul, care confirmă expedierea comenzii de către magazinul nostru) joacă și rolul unui formular de reclamație; îl puteți imprima din acest e-mail și adăuga în coletul de retur.
Nu uitați! Formularul de reclamație nu este necesar în cazul unei reclamații online, cu excepția situației în care aveți ambalajul original al produsului.
Adresa de trimitere a bunurilor reclamate:
Czechlogistic – pentru Born2be
Tel. 0723 604 128
Calea Bodrogului nr. 18 (FAN Courier DEPO),
Localitatea (fără abrevieri)Arad, Codul poștal 310059,
Județul Arad, România
Aveți 30 de zile de la data depunerii reclamației pentru a returna produsul defect.
Modificarea sau anularea reclamațiilor online:
  • o reclamație deja declarată o puteți anula direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a depunerii reclamației prin linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate);
  • modificarea unei declarații nu este posibilă: mai întâi trebuie să anulați reclamația activă și să înregistrați alta din nou.
Informații adiționale:
  • toate reclamațiile sunt procesate în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului de către Departamentul nostru de Reclamații;
  • dacă reclamația dvs. este acceptată, vom realiza un transfer al sumei echivalente pentru marfa reclamată în contul bancar specificat pe formularul de reclamație.

Reclamație - Produs folosit

  • cea mai convenabilă formă de reclamare este utilizarea panoului de reclamații online. Dacă preferați forma clasică, atunci pur și simplu imprimați și completați formularul de reclamație și trimiteți-l la adresa de mai jos, împreună cu produsul reclamat;
  • vă puteți conecta la panou mai sus sau puteți merge direct din contul dvs. de client; urmați indicațiile din panou pentru a depune reclamația;
  • dacă nu puteți depune o reclamație online, trimiteți un e-mail la reclamatie@born2be.com.ro (atașați 2-3 fotografii cu o descriere a defectului, precum și formularul de reclamație completat).
    Mesajul e-mail nu poate depăși 20 MB.
  • declarațiile vor fi analizate de către Departamentul nostru de Reclamații, care vă va informa prin e-mail cu privire la pașii următori;
  • în caz de probleme sau întrebări, contactați Departamentul nostru de Relații Clienți.
Indicații privind imaginile (fotografiile):
  • dimensiunea maximă a unei singure imagini este de 5 MB;
  • dacă reclamația se referă la încălțăminte, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a tălpii, una a defectului, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime;
  • dacă reclamația se referă la îmbrăcăminte, vă rugăm să ne trimiteți două imagini care să prezinte defectul, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime.
Formular de reclamație:
  • un exemplu de formular tip de reclamație găsiți aici (îl puteți imprima sau prescrie manual);
  • formularul de retur (primit ca atașament la e-mailul, care confirmă expedierea comenzii de către magazinul nostru) joacă și rolul unui formular de reclamație; îl puteți imprima din acest e-mail și adăuga în coletul de retur.
Modificarea sau anularea reclamațiilor online:
  • o reclamație deja declarată o puteți anula direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a depunerii reclamației prin linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate);
  • modificarea unei declarații nu este posibilă: mai întâi trebuie să anulați reclamația activă și să înregistrați alta din nou.
Informații adiționale:
  • toate reclamațiile sunt procesate în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului de către Departamentul nostru de Reclamații;
  • dacă reclamația dvs. este acceptată, vom realiza un transfer al sumei echivalente pentru marfa reclamată în contul bancar specificat pe formularul de reclamație.
Cum se schimbă produsul?
Procesul de schimb se realizează pe baza returnării produsului pe care doriți să îl schimbați, în formă intactă (așa cum l-ați primit de la noi), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit.
Magazinul nostru vă va rambursa banii pentru produsul schimbat, imediat ce returul este acceptat în depozitul nostru.
Va trebui să achitați noua comandă, deci depinde de dvs. cât de rapid plasați noua comandă (vă sfătuim să luați în considerare eventualitatea ca stocul să se epuizeze, dacă veți întârzia prea mult).
Răspunsuri la diverse întrebări puteți găsi aici.
Aveți nevoie de mai multe informații?