Super Ocazia de Miercuri! -25% la mii de produse cu born2be club COD: CRAZY
VERIFICAȚI
Acasă/Costul și durata livrării

Costul și durata livrării

Termenul standard de livrare de la momentul plasării comenzii este între 3 și 4 zile lucrătoare.
Din aceste 3 zile, maximum 24 de ore reprezintă timpul necesar pregătirii și predării coletului către firma de logistică, iar 48 de ore reprezintă timpul de transport al comenzii de la depozitul nostru din Polonia la adresa clientului din România. În momentul predării comenzii firmei de transport, fiecare client primește un e-mail din partea magazinului born2be cu această informație, precum și cu un link de urmărire a coletului. La acest e-mail este atașată și factura, precum și formularul de retur. Link-ul de urmărire a comenzii va fi activ doar în momentul înregistrării coletului în sistemul curierului local român, deci în aproximativ 24 de ore de la primirea acestui e-mail.
Timpul de realizare a comenzii se poate prelungi uneori din motive independente de voința magazinului, precum în situația în care există un număr excepțional de mare de comenzi (de ex. în perioada de Black Friday, a sărbătorilor de iarnă sau de Paște, ș.a.m.d.), în cazul în care apar probleme pe partea firmei de logistică sau curierat, în situații de forță majoră ce nu pot fi prevăzute, etc. De asemenea, în cazul zonelor mai greu accesibile (precum zonele muntoase, Delta Dunării), există posibilitatea ca firmele de curierat să nu efectueze livrarea zilnic (de obicei, cumulează comenzile și le livrează de 2-3 ori pe săptămână).
Modalitatea de livrarePlată online (card bancar)Plată la livrare (ramburs)
FAN Courier
Programul de livrare este zilnic între orele 9:00 - 17:00. Sâmbăta și duminica nu se efectuează livrări.
14,99 Lei17,99 Lei
FAN Collect Point
Lista punctelor cu programul lor de lucru este prezentată la finalizarea comenzii sau pe site-ul FAN courier.
14,99 Lei-
Cargus Courier
Programul de livrare este zilnic între orele 9:00 - 17:00. Sâmbăta și duminica nu se efectuează livrări.
14,99 Lei17,99 Lei
În cazul comenzilor cu o valoare de peste 299 Lei și achitate în avans (PayU), livrarea este gratuită. Pentru comenzile cu plata la curier - nu există opțiunea de livrare gratuită.
Ce se întâmplă, dacă nu ridic coletul?
Curier FAN
Curierul Fan va efectua două încercări pentru a vă livra coletul conținând comanda dvs.
Dacă nu va reuși să vă înmâneze coletul din prima încercare, curierul va reveni în următoarea zi lucrătoare. Dacă nici a doua oară nu va reuși să vă transmită coletul, curierul îl va întoarce la sediul local FAN, iar de acolo va fi trimis la depozitul din Oradea, unde va aștepta încă 5 zile pentru o eventuală cerere suplimentară de livrare. În cazul în care clientul nu solicită o a treia cerere de livrare, după expirarea celor 5 zile de așteptare, firma de logistică cu care colaborăm va prelua coletul neridicat de către client și îl va returna firmei noastre (îl va transporta la depozitul nostru din Marysin, Polonia).
Cargus Courier
Curierul Cargus va efectua o încercare de livrare. În caz de livrare eșuată, coletul va fi returnat la cel mai apropiat punct Cargus, iar de acolo va fi trimis la Oradea și, în final, la depozitul nostru din Marysin, Polonia.
Punct FAN (Collect Point)
În acest moment, FAN courier are în jur de 800 de puncte de ridicare a coletelor (rețeaua este în continuă creștere). Clientul are la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a ridica pachetul cu comanda. Un act de identitate și codul unic de colectare (primit prin SMS/e-mail de la FAN courier) sunt obligatorii pentru ridicarea coletului. Dacă în termen de 7 zile clientul nu se prezintă pentru a prelua coletul, firma FAN courier îl va returna expeditorului.
Sameday easybox
Coletele depuse în locker de duminică până joi, așteaptă să fie ridicate de client timp de 36 de ore, cele livrate vineri așteaptă 72 de ore, iar cele livrate sâmbătă așteaptă 48 de ore. În cazul în care nu vor fi ridicate, vor fi returnate expeditorului.
Peste 2 milioane de clienți au avut încredere în noi
Aveți nevoie de ajutor?
Mergeți la secțiunea ”Întrebări frecvente” și răspunsuri la ele (FAQ). Veți găsi acolo și numărul de telefon al Departamentului de Relații Clienți.
Mergeți la Întrebări frecvente (FAQ)
Ne găsiți pe
SALSOL
© 2024 Born2be. Toate drepturile rezervate.