Super Ocazia de Miercuri -25% la tot cu born2be club COD: CRAZY
VERIFICAȚI
Retur și reclamație
Pentru a înregistra sau pentru a modifica o cerere de retur/reclamație, vă rugăm să faceți clic aici:
Clienți care nu sunt autentificați
Efectuați un retur folosind adresa de e-mail și numărul comenzii
Clienți autentificați
Retururi prin intermediul contului de client
Politica de returnare:
  • pentru a returna produsul aveți la dispoziție 14 zile calendaristice
  • produsele trebuie returnate în ambalajele lor individuale originale (folie sau cutie, cu codurile de bare aferente) și cu etichetele intacte,
  • rambursarea va avea loc în termen de 14 zile calendaristice, calculate de la data înregistrării și acceptării returului în depozitul nostru din Polonia,
  • dacă plata pentru comandă a fost realizată online, suma aferentă returului va fi rambursată clientului în același mod în care a fost efectuată plata (PayU); dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier, clientul în mod obligatoriu trebuie să indice un număr de cont în care born2be va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către noi),
  • conform prevederilor OUG nr. 34/2014, born2be are dreptul de a refuza returul produselor deteriorate sau cu semne de utilizare/curățare, precum și de a nu accepta, din motive de igienă, returul produselor de genul: costume de baie, lenjerie intimă, măști de protecție a feței, ciorapi, colanți, ș.a.m.d., (Art 16, Lit. e) din OUG nr. 34/2014).
Declarația de retur se poate completa:
Online:
  • prin intermediul panoului online de returnare disponibil mai sus, în această secțiune:
    • clienții care au cont se pot autentifica și declara returul direct din cont (Comenzile mele -> Retur);
    • clienții fără cont pot și ei iniția returul fără probleme: este suficient să completeze în panou adresa de e-mail folosită în momentul plasării comenzii, precum și nr. comenzii, pentru a se conecta;
    • declararea returului este foarte ușoară: din conținutul comenzii, clientul selectează produsul pe care dorește să îl returneze, alege tipul de acțiune (Retur) și apoi alege motivul. Pașii trebuie repetați pentru fiecare produs dacă sunt returnate mai multe articole din acea comandă.
    • introduceți informațiile privind contul bancar (obligatoriu pentru comenzile plătite la curier - ramburs), apoi trimiteți declarația de renunțare la contract firmei born2be;
    • după înregistrarea formularului de retur online, magazinul Born2be trimite imediat clientului un e-mail cu confirmarea completării corecte a formularului de retur;
    • statusul returului poate fi verificat de către client direct în cont (în secțiunea ”Retururile mele”) sau accesând linkul din e-mailul cu confirmarea primirii formularului de retur online ”Gestionați notificarea” (opțiune disponibilă pentru toți clienții, indiferent dacă au sau nu cont în magazin).
  • ultimul pas ce trebuie efectuat de către client îl reprezintă împachetarea cu atenție a produselor (pentru a nu se deteriora în cursul transportului), urmată de predarea lor către O FIRMĂ DE CURIERAT LA ALEGERE (CLIENTUL fie merge la un punct de curierat, fie comandă ridicarea coletului de acasă și ACHITĂ TAXA DE TRANSPORT; firma born2be nu trimite curierul după produse și nu recomandă o firmă anume de curierat - CLIENTUL DECIDE CU CINE TRIMITE ȘI SUPORTĂ COSTUL DE TRANSPORT AL COLETULUI); atunci când selectați o firmă de curierat și completați o cerere de livrare la aceasta în vederea expedierii coletului, aveți grijă să NU SELECTAȚI/SOLICITAȚI OPȚIUNEA DE PLATĂ RAMBURS A CONTRAVALORII PRODUSULUI RETURNAT, întrucât coletul nu va fi acceptat la livrare la depozitul de tranzit din Oradea, ci se va întoarce către dvs. ca nelivrat/respins (depozitul de tranzit din Oradea nu aparține magazinului nostru și nu există posibilitatea de a se efectua plăți la curier, rambursările făcându-se doar prin transfer bancar); NU EXPEDIAȚI COLETUL CU LIVRARE LA UN EASYBOX/COLLECT POINT din zona adresei depozitului ci asigurați-vă că serviciul de curierat contractat și achitat de dvs. garantează LIVRAREA FIZICĂ a coletului DE CĂTRE UN CURIER LA ADRESA FINALĂ;
  • reamintim: produsele trebuie trimise înapoi în ambalajul original în care au fost primite de la magazin – procesarea returului va fi mai rapidă;
  • în cazul înregistrării cu succes a returului online prin completarea formularului online în panoul de mai sus, formularul de returnare în format fizic nu este necesar, deci nu trebuie imprimat și trimis în coletul cu produsele returnate(excepție: dacă returnați într-un singur colet produse ce aparțin mai multor comenzi)
În mod clasic:
  • clienții care nu pot/nu doresc să depună o notificare de retur online, vor trebui să imprime formularul de returnare ce le-a fost trimis prin e-mail;
  • fiecare client primește formularul de retur în format pdf atașat e-mailului trimis de Born2be cu notificarea de predare de către Born2be a coletului conținând comanda către firma de curierat internațională;
  • formularul imprimat trebuie completat și împachetat împreună cu produsele ce vor fi returnate
Costul returului:
  • COSTUL EXPEDIERII coletului de la adresa dumneavoastră până la Oradea CADE ÎN SARCINA CLIENTULUI, iar costul transportului internațional al coletului din Oradea la depozitul nostru din Polonia îl suportă Born2be;
  • alegerea curierului vă aparține, însă trebuie reținut că nu acceptăm coletele expediate prin Poșta Română sau cele trimise către un easybox/collect point din zonă, care nu sunt astfel livrate fizic de către un curier la adresa FINALĂ prevăzută pe AWB; de asemenea, CLIENTUL este cel care PREDĂ COLETUL CURIERULUI ALES (fie mergând la un punct, fie făcând comandă la firma de curierat pentru ridicarea coletului de la adresa dorită);
  • Păstrați o fotografie a AWB-ului (confirmarea de expediere) a coletului de retur cu toate datele introduse. AWB îl primiți de la curierul care preia coletul dvs. sau de la angajatul punctului unde îl predați. AWB-ul poate fi necesar în numite situații și trebuie păstrat până când returul a fost confirmat la destinația finală (adică depozitul din Polonia, care vă va trimite un e-mail în momentul în care returul este procesat).
Formularul de returnare:
  • nu este necesar pentru retururile declarate folosind panoul online, important este să trimiteți produsele în ambalajul original, de ex. cutia de pantofi, folia în care ați primit îmbrăcămintea, etc. Dacă nu aveți ambalajul original, contactați Departamentul nostru de Relații Clienți.
  • este necesar, dacă nu puteți returna online; îl puteți imprima din e-mailul primit de la noi ca și confirmare a trimiterii coletului; de asemenea, un exemplu de formular de returnare găsiți aici(îl puteți imprima sau transcrie manual). Nu uitați să adăugați numărul dvs. de telefon, avem nevoie de el pentru o returnare fără probleme.
  • dacă veți folosi formularul imprimat, vă recomandăm să scrieți cu litere de tipar (pentru a evita probleme legate de înțelegerea datelor).
  • pot fi returnate într-un singur colet produse din comenzi diferite; în acest caz este necesară imprimarea fiecărui formular primit cu comenzile respective, marcarea produselor returnate pe formularul corespunzător fiecărui produs returnat și împachetarea formularelor împreună cu produsele;
  • nu este obligatoriu să furnizați un motiv pentru retur, însă vă vom fi recunoscători dacă o să îl marcați pe formularul imprimat. Ne va ajuta să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor noastre.
Adresa de returnare (important sa o scrieti exact ca mai jos):
Paxy – pentru Born2be
Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier),
Localitatea (fără abrevieri)Oradea, 410554
Județul Bihor, România
Tel. Depozit FAN: 0723 362 596 (doar dacă vi se cere telefonul destinatarului pentru a trimite coletul)

Pentru orice informații privind procedura de retur, apelați Born2be: +40 31 606 00 10, nu depozitul FAN.
Modificarea sau anularea returului:
  • formularul de retur poate fi anulat direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a declarației de returnare, dând click pe linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate),
  • modificarea datelor din formularul de retur online nu este posibilă: este necesară anularea formularului activ din panou, urmată de reluare procesului inițial și înregistrarea unui nou formular.
Informații adiționale:
  • Magazinul va transfera clientului banii pentru retur în cont în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea și acceptarea returului în depozitul din Polonia.
  • Dacă returul a fost declarat online și coletul de retur a fost trimis fără întârziere (nu mai târziu de următoarea zi lucrătoare de după ziua când s-a înregistrat online) la adresa din Oradea, timpul de returnare a banilor va fi calculat din momentul înregistrării retragerii din contract. Pentru bunurile returnate ce au fost expediate ulterior următoarei zile lucrătoare (ce succede momentul retragerii din contract prin înregistrarea online a returului), termenul de returnare a banilor se calculează din momentul înregistrării și acceptării returului în depozitul vânzătorului din Polonia (Marysin).
  • Dacă plata pentru comandă a fost realizată online, în avans, rambursarea banilor către client se va face automat, în același mod (în contul bancar asociat cardului pe care clientul l-a folosit atunci când a achitat comanda). Dacă plata pentru comandă a fost realizată la curier (ramburs), clientul în mod obligatoriu trebuie să furnizeze un număr de cont (în formularul online, în momentul înregistrării returului sau pe formularul de retur fizic ce va fi plasat în colet, dacă nu va iniția returul online). În acest cont Born2be va transfera echivalentul sumei cuvenite pentru retur (comisioanele bancare vor fi suportate de către Born2be).
  • După primirea, procesare și acceptarea returului în depozitul nostru din Polonia, clienții sunt informați prin intermediul unui e-mail cu privire la faptul că Born2be a dispus realizarea transferului banilor cuveniți pentru produsele returnate.
  • În cazul unei renunțări complete la contract (clientul returnează toate produsele achiziționate), clientul va primi în același timp cu echivalentul produselor returnate și echivalentul celei mai ieftine forme de livrare disponibile în magazinul Born2be în momentul în care a plasat comanda. Dacă pentru comanda respectivă livrarea a fost (sau putea fi gratuită) sau în cazul unei renunțări parțiale la contract, costurile legate de livrare nu vor fi returnate.
  • Pentru retururile acceptate, factura storno va fi trimisă ulterior clientului pe e-mail sau va fi disponibilă pentru descărcare direct din contul clientului (din detaliile comenzii).
Cum se schimbă produsul?
Procesul de schimb presupune două procese distincte și se realizează pe baza returnării produsului pe care doriți să îl schimbați, în formă intactă așa cum l-ați primit de la noi (produs pentru care vă vom rambursa contravaloarea sa), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit, comandă ce trebuie achitată separat.
Magazinul nostru vă va rambursa banii pentru produsul returnat (pe care doriți să îl schimbați), imediat ce returul este acceptat în depozitul nostru.
Va trebui să achitați noua comandă, deci depinde de dvs. cât de rapid plasați noua comandă (vă sfătuim să luați în considerare eventualitatea ca stocul să se epuizeze, dacă veți întârzia prea mult). Nu există posibilitatea de a păstra suma de bani achitată de dvs. pentru produsul returnat și de a vă expedia un alt produs (sau același, dar altă mărime) în baza sumei respective.
Răspunsuri la diverse întrebări puteți găsi aici.
Politica de reclamare:
  • Azagroup S.A. este răspunzătoare față de Client dacă Bunul vândut are un defect:
    • fizic
    • sau legal (garanție);
  • Azagroup S.A. răspunde legal dacă se constată un defect fizic în termen de 2 (doi) ani de la data livrării Bunurilor către Client;
  • contactați-ne imediat dacă produsul primit are un defect sau diferă față de descrierea de pe website-ul magazinului - într-o astfel de situație clientul are posibilitatea de a-l reclama;
  • Reclamațiile sunt tratate pe baza dispozițiilor în vigoare cuprinse în Actul privind drepturile consumatorilor și Codul civil.

    Reclamația va fi examinată în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data notificării acesteia. În cazul unei decizii pozitive, clientul va primi un e-mail corespunzător prin care va fi informat cu privire la una dintre modalitățile posibile de soluționare a reclamației:
    • schimbul produsului cu unul nou
    • repararea bunurilor
    • rambursare
    • rambursare parțială
  • Dacă bunurile sunt reparate, acest lucru se va face pe cheltuiala firmei și cât mai curând posibil. Odată ce bunurile au fost reparate, le vom trimite gratuit clientului prin curier la adresa specificată în comandă, etapă despre care clientul va fi informat prin e-mail.
  • în cazul în care vânzătorul solicită returnarea bunurilor în scopul soluționării unei reclamații sau al reparării bunurilor, clientul trebuie să trimită bunurile înapoi în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii notificării de validare a aspectelor sesizate si returnare a bunurilor. În cazul în care acest termen nu este respectat, reclamația va fi automat respinsă.
  • în cazul în care clientul nu a furnizat suficiente fotografii pentru a lua o decizie cu privire la reclamație, clientului i se va solicita să furnizeze suficiente fotografii în termen de 14 zile de la primirea cererii. În cazul în care acest termen nu este respectat, plângerea va fi, de asemenea, considerată automat respinsă.
  • dacă reclamația este respinsă, clientul va primi un e-mail care va justifica decizia noastră;
  • cea mai convenabilă formă de completare a formularului de reclamație este prin utilizarea panoului de reclamații online. Dacă preferați forma clasică, atunci pur și simplu imprimați și completați formularul de reclamație și trimiteți-l la adresa de mai jos, împreună cu produsul reclamat;
  • vă puteți conecta la panou mai sus sau puteți merge direct din contul dvs. de client; urmați indicațiile din panou pentru a depune reclamația.
  • În plus față de e-mailuri, clientul poate, de asemenea, să verifice statusul reclamației în panoul de reclamații online și în contul său de client.
Reclamație a unui produs nou
  • ocazional se poate întâmpla ca produsul primit să aibă un defect sau să fie neconform cu comanda - CONTACTAȚI-NE IMEDIAT ce ați primit coletul și ați constatat existența unui defect sau a unei stări de neconformitate. În acest caz, puteți notifica o înlocuire sau solicita o rambursare, o reparație sau o rambursare parțială.
  • cea mai convenabilă formă de completare a formularului de reclamație este prin utilizarea panoului de reclamații online. Dacă preferați forma clasică, atunci pur și simplu imprimați și completați formularul de reclamație și trimiteți-l la adresa de mai jos, împreună cu produsul reclamat;
  • dacă doriți ajutor în procesul de plasare a unei noi comenzi, Departamentul nostru de Relații Clienți (info@born2be.com.ro) vă stă la dispoziție: acesta plasează comanda pentru produsul nou, care va fi livrată ca și comandă normală, pe care trebuie să o achitați, eventual ajustează prețul la cel achitat în comanda inițială, și de asemenea vă îndrumă cu privire la procedeul de reclamație și de rambursare a produsului primit cu defect.
Important!
  • dacă trebuie să trimiteți bunurile înapoi este necesar ambalajul original individual al produsului;dacă nu îl aveți, imprimați, completați și puneți formularul de reclamație în coletul cu produsul reclamat;
  • dacă alegeți să înregistrați formularul de reclamație, apoi să procesați reclamația și să expediați produsul pe cont propriu, fără a ne contacta în prealabil pentru a evalua și a valida cele semnalate cu departamentul responsabil, costul trimiterii coletului către noi, la adresa de returnare din România, va fi suportat de dvs. Într-o astfel de situație, doar în cazul în care reclamația va fi acceptată ca urmare a evaluării fizice a produsului returnat, born2be vă va returna și acest cost, în baza chitanței pentru serviciile de curierat, așadar vă rugăm să o păstrați și să o trimiteți alături de confirmarea de expediere (AWB-ul) la adresa de e-mail info@born2be.com.ro, menționând numărul comenzii din care face parte produsul reclamat;
  • coletul trebuie trimis înapoi doar de pe teritoriul României;
  • în cazul acceptării reclamației, costurile de expediere suportate de dvs. vă sunt rambursate până la o limită maximă de 25 Lei;
  • magazinul nu acceptă coletele trimise cu plată ramburs (pe costul magazinului) sau cu solicitarea plății contravalorii bunurilor direct la curier (banii se restituie doar prin transfer bancar).
Formular de reclamație:
  • un exemplu de formular tip de reclamație găsiți aici (îl puteți imprima sau transcrie manual);
  • formularul de retur (primit ca atașament la e-mailul care confirmă expedierea comenzii de către magazinul nostru) joacă și rolul unui formular de reclamație; îl puteți imprima din acest e-mail și adăuga în coletul de retur.
Nu uitați! Formularul de reclamație fizic în colet nu este necesar în cazul în care ați completat formularul de reclamație în panoul online, cu excepția situației în care nu mai aveți ambalajul original individual al produsului.
Adresa de trimitere a bunurilor reclamate:
Paxy – pentru Born2be
Str. Ogorului, nr. 3G (depozit FAN Courier),
Localitatea (fără abrevieri)Oradea, 410554
Județul Bihor, România
Tel. Depozit FAN: 0723 362 596 (doar dacă vi se cere telefonul destinatarului pentru a trimite coletul)

Pentru orice informații privind procedura de retur, apelați Born2be: +40 31 606 00 10, nu depozitul FAN.
Din ziua în care primiți de la vânzător eticheta de returnare gratuită, aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsul reclamat.
Modificarea sau anularea reclamațiilor online:
  • formularul de reclamație poate fi anulat direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a declarației de reclamație, dând click pe linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate);
  • modificarea datelor din formularul de reclamație online nu este posibilă: este necesară anularea formularului activ din panou, urmată de reluare procesului inițial și înregistrarea unui nou formular.
Informații adiționale:
  • Toate reclamațiile sunt procesate în termen de 14 zile calendaristice de la data reclamației.
  • dacă reclamația dvs. este acceptată, veți primi un e-mail cu informații privind modul de soluționare a reclamației dvs.
Reclamație a unui produs folosit
  • cea mai convenabilă formă de completare a formularului de reclamație este prin utilizarea panoului de reclamații online. Dacă preferați forma clasică, atunci pur și simplu imprimați și completați formularul de reclamație și trimiteți-l la adresa de mai jos, împreună cu produsul reclamat;
  • vă puteți conecta la panou mai sus sau puteți merge direct din contul dvs. de client; urmați indicațiile din panou pentru a depune reclamația;
  • dacă nu puteți depune o reclamație online, trimiteți un e-mail la reclamatie@born2be.com.ro (pentru încălțăminte, vă rugăm să atașați o fotografie a tălpii, una a defectului, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime; pentru îmbrăcăminte, vă rugăm să atașați doua imagini care să prezinte defectul, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime; trimiteți-ne de asemenea formularul de reclamație completat).
    Mesajul e-mail nu poate depăși 20 MB.
  • declarațiile vor fi analizate de către Departamentul nostru de Reclamații, care vă va informa prin e-mail cu privire la pașii următori;
  • în caz de probleme sau întrebări, contactați Departamentul nostru de Relații Clienți.
Indicații privind imaginile (le):
  • dimensiunea maximă a unei singure imagini este de 5 MB;
  • dacă reclamația se referă la încălțăminte, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a tălpii, una a defectului, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime;
  • dacă reclamația se referă la îmbrăcăminte, vă rugăm să ne trimiteți două imagini care să prezinte defectul, precum și o fotografie care să prezinte produsul în întregime.
Formular de reclamație:
  • un exemplu de formular tip de reclamație găsiți aici (îl puteți imprima sau transcrie manual);
  • formularul de retur (primit ca atașament la e-mailul care confirmă expedierea comenzii de către magazinul nostru) joacă și rolul unui formular de reclamație; îl puteți imprima din acest e-mail și adăuga în coletul de retur.
Modificarea sau anularea reclamațiilor online:
  • formularul de reclamație poate fi anulat direct din panou, în secțiunea Retururile mele (pentru clienții conectați) sau accesând panoul direct din e-mailul primit ca și confirmare a declarației de reclamație, dând click pe linkul „Gestionați declarația” (toți clienții au această posibilitate);
  • modificarea datelor din formularul de reclamație online nu este posibilă: este necesară anularea formularului activ din panou, urmată de reluare procesului inițial și înregistrarea unui nou formular.
Informații adiționale:
  • toate reclamațiile sunt procesate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificării.
  • dacă reclamația dvs. este acceptată, veți primi un e-mail cu informații privind modul de soluționare a reclamației dvs.
Efectuați un retur sau un schimb furnizând adresa de e-mail și numărul comenzii
Cum funcționează?
1. Conectați-vă la panou
2. Selectați produsul și motivul returnării
3. Pregătiți pachetul
4. Trimiteți coletul*
5. Rambursarea contravalorii returului
*Returul îl veți face pe cheltuiala dvs., prin intermediul unei companii de curierat la alegerea dvs. (trebuie reținut că nu se acceptă coletele trimise pe costul magazinului sau cele expediate prin Poșta Română).
Aveți nevoie de mai multe informații?
Peste 2 milioane de clienți au avut încredere în noi
Aveți nevoie de ajutor?
Mergeți la secțiunea ”Întrebări frecvente” și răspunsuri la ele (FAQ). Veți găsi acolo și numărul de telefon al Departamentului de Relații Clienți.
Mergeți la Întrebări frecvente (FAQ)
Ne găsiți pe
SALSOL
© 2024 Born2be. Toate drepturile rezervate.