Trebuie să furnizați datele necesare și să acceptați Termenii și Condițiile magazinului, precum și Politica Cookies și informațiile despre prelucrarea datelor personale.
Ce pot face dacă am o problemă tehnică pe site?
În astfel de situații, cel mai bine este să salvați problema (de exemplu, să faceți o captură de ecran cu problema apărută) și apoi să o trimiteți la Departamentul de Relații Clienți la info@born2be.com.ro. După citirea mesajului, vom încerca să rezolvăm problema, trimițându-vă instrucțiunile adecvate.
În caz de urgență, vă rugăm să contactați linia de asistență telefonică la +40 31 606 00 10 în zilele lucrătoare de luni până vineri, de la 9:00 la 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Ce pot face, dacă nu mă pot conecta la contul meu born2be?
Introduceți adresa de e-mail utilizată în timpul înregistrării, apoi setați o nouă parolă din link-ul care va fi trimis în e-mail.
Ce ar trebui să fac dacă nu pot plăti comanda mea online?
Dacă tranzacția nu este confirmată de PayU (caz în care primiți de la ei un e-mail de confirmare), atunci plata nu este realizată, iar comanda nu va fi acceptată pentru procesare de către born2be. Pentru a ușura realizarea unei noi comenzi, vă vom păstra coșul de cumpărături până când închideți browserul. Dacă mergeți la el, veți putea plasa din nou o comandă (atenție la datele introduse) sau puteți alege o altă metodă de plată(ramburs). Dacă doriți totuși să plătiți doar online și problema persistă, contactați PayU aici: https://romania.payu.com/ajutor/
Ce e de făcut, dacă apare o problemă în timpul plasării comenzii?
În cazul unei probleme cu plasarea comenzii, vă rugăm să încercați să cumpărați din nou (coșul este salvat, dacă nu schimbați browserul). Atenție la datele introduse. Dacă tot nu reușiți, schimbați metoda de plată (alegeți ramburs). În cazul unor probleme suplimentare, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți prin telefon: +40 31 606 00 10, prin e-mail la info@born2be.com.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru.
Ce am de făcut, dacă am probleme cu adăugarea unui comentariu?
În astfel de situații, vă rugăm să ne informați prin e-mail, atașând o poză cu problema apărută. Ca răspuns, vom încerca să oferim sfaturi care să vă ajute la rezolvarea problemei. Adresa de e-mail este: info@born2be.com.ro
GDPR
Cum îmi pot retrage consimțământul?
Toate consimțămintele de marketing pot fi retrase de la nivelul contului în secțiunea Abonamente și Consimțăminte. Pentru aceasta, trebuie să deselectați toate căsuțele necesare și să salvați modificările.
Pentru utilizatorii neînregistrați, pentru a vă dezabona de la Newsletter, faceți clic pe linkul de sub imaginea ofertei trimise în e-mail, link ce poartă denumirea de ”Dacă nu doriți să primiți în continuare mesaje din partea noastră, faceți click pe: dezabonați-vă.”.
Pentru a primi un link de editare a abonamentelor și a consimțămintelor de marketing salvate, puteți folosi și linkul: https://born2be.com.ro/newsletter/send-link După ce ați introdus adresa de e-mail și ați confirmat făcând clic pe „Trimiteți linkul pentru editare”, veți primi un e-mail, care conține un link către abonamentul consimțămintelor, unde puteți modifica.
În cazul retragerii altor consimțăminte decât cele de marketing, vă rugăm să trimiteți un e-mail cu o cerere de retragere a consimțământului la adresa noastră de e-mail info@born2be.com.ro
Cum să renunț la Newsletter?
Pentru a vă dezabona de la serviciul de Newsletter, faceți clic pe linkul de sub imagine cu oferta trimisă în e-mail, numit ”Dacă nu doriți să primiți în continuare mesaje din partea noastră, faceți click pe: dezabonați-vă.”. Pentru clienții autentificați, am pregătit o opțiune de dezabonare direct în contul clientului. Accesați secțiunea ”Abonamente și consimțăminte”, deselectați consimțământul pentru utilizarea serviciului de newsletter și faceți clic pe butonul ”Salvați”, iar apoi abonamentul va fi anulat din cont.
Cum pot să-mi șterg contul?
Există posibilitatea de a vă șterge singur(ă) contul. Primul pas este să vă conectați la site-ul nostru, iar următorul pas este să mergeți în secțiunea „Abonamente și Consimțăminte” (https://born2be.com.ro/my_subscription) unde este suficient să retrageți (debifați) acceptul Termenilor și condițiilor magazinului, ceea ce va duce la ștergerea completă a contului dvs. din magazinul born2be.
Cum mă pot folosi dreptul de a fi uitat(ă)?
Pentru a vă exercita dreptul de a fi uitat, adică de a șterge datele din bazele noastre de date, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@born2be.com.ro cu o cerere de încetare a prelucrării datelor dvs. După finalizarea tuturor activităților legate de ștergerea datelor, consultantul va trimite confirmarea ștergerii datelor din toate bazele de date.
Contact
Care sunt orele de lucru ale Departamentului de Relații Clienți?
Departamentul de Relații Clienți vă stă la dispoziție de luni până vineri între orele 9:00 do 17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Cum pot contacta Departamentul de Relații Clienți?
Angajații noștri vă stau la dispoziție de luni până vineri între orele 9:00 do 17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Cât de repede voi primi un răspuns la e-mailul trimis?
În probleme urgente, vă recomandăm să ne contactați prin telefon, deoarece este cel mai rapid canal de contact. Încercăm să trimitem e-mailuri în mod continuu, dar în perioadele de trafic ridicat pot exista întârzieri cu privire la răspunsurile prin e-mail.
Folosim module cookie și alte tehnologii pentru ca website-ul nostru să fie sigur și demn de încredere. Având în vedere binele clienților noștri, dorim să îi măsurăm eficacitatea, precum și să asigurăm o mai bună personalizare a experiențelor de cumpărături și a reclamelor. În acest scop, colectăm date despre utilizatori, comportamentul lor și dispozitivele folosite de aceștia. Puteți decide ce date doriți să partajați cu noi - accesați Setați preferințele. Vă puteți ajusta preferințele în orice moment. De asemenea, puteți lăsa doar setările tehnice necesare pentru buna funcționare a site-ului nostru web - pentru a face acest lucru, faceți clic pe Refuzați. Dacă selectați opțiunea Accept, acceptați acest fapt și vă dați consimțământul ca noi să partajăm aceste informații cu părți terțe, cum ar fi partenerii noștri de marketing. Pentru mai multe informații, consultați Politica de Confidențialitate.
Setările modulelor cookies
Pentru a putea oferi servicii la cel mai înalt nivel, mulțumită performanței optime a aplicației, integrării cu rețelele sociale precum și în scopuri de marketing, vă recomandăm să consimțiți la utilizarea cookie-urilor pentru setările recomandate, pe deplin. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Pentru a putea oferi servicii la cel mai înalt nivel, mulțumită performanței optime a aplicației, integrării cu rețelele sociale precum și în scopuri de marketing, vă recomandăm să consimțiți la utilizarea cookie-urilor pentru setările recomandate, pe deplin. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Aceste module cookies sunt esențiale pentru funcționarea site-ului nostru web. Fără a le salva, ar fi imposibil să vizualizați paginile website-ului nostru. Acestea sunt folosite, printre altele, pentru a menține sesiunea între server și dispozitivul utilizatorului după conectarea la site-ul web; ne permit, de asemenea, să îmbunătățim conținutul pe care îl oferim pe site-ul nostru
Aceste module fac posibilă partajarea conținutului nostru prin intermediul rețelelor sociale (de exemplu, Facebook, Twitter). Nu controlăm aceste cookie-uri, deoarece acestea sunt salvate de platformele concrete utilizate de vizitatorii paginilor noastre.
Aceste module ne permit să creăm reclame mai potrivite nevoilor dvs. și, pe de altă parte, ne permit să limităm numărul acestor reclame (numai persoanelor interesate de oferta noastră). Mulțumită faptului că urmăresc numărul de clicuri, aceste module sunt, de asemenea, utilizate pentru a determina eficacitatea reclamelor noastre și pentru a adapta aceste reclame la nevoile audienței noastre.
Datorită acestor module, putem cunoaște numărul de persoane care vizitează site-ul nostru web și putem verifica modul în care vizitatorii noștri navighează între elementele individuale ale website-ului. Acest lucru ne permite să identificăm tipul de conținut cel mai solicitat și să ne îmbunătățim paginile oferind conținutul pe care îl caută vizitatorii. Oferim date demografice anonime partenerilor noștri, cu care cooperăm în domeniul adaptării conținutului paginilor web la așteptările audienței (utilizatorilor).
Căutați un produs care v-a atras atenția? Furnizați-ne o fotografie a acestuia și vom găsi unul similar pentru dvs.
Glisați și plasați imaginea aici
sau
Adăugați o imagine
Recenzii verificate
born2be
4,8/5
Recenziile noastre sunt obținute dintr-o sursă externă și provin de la Cumpărători. Datorită acestui fapt, puteți avea certitudinea că la born2be veți găsi doar recenzii autentice ale produselor.