Extra -25% la încălțăminte cu born2be club COD: EXTRA
VERIFICAȚI

Altele

Tehnice
Vă puteți înregistra în magazinul nostru aici: https://born2be.com.ro/register

Trebuie să furnizați datele necesare și să acceptați Termenii și Condițiile magazinului, precum și Politica Cookies și informațiile despre prelucrarea datelor personale.
În astfel de situații, cel mai bine este să salvați problema (de exemplu, să faceți o captură de ecran cu problema apărută) și apoi să o trimiteți la Departamentul de Relații Clienți la info@born2be.com.ro. După citirea mesajului, vom încerca să rezolvăm problema, trimițându-vă instrucțiunile adecvate.

În caz de urgență, vă rugăm să contactați linia de asistență telefonică la +40 31 606 00 10 în zilele lucrătoare de luni până vineri, de la 9:00 la 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Vă puteți recupera parola aici: https://born2be.com.ro/recover_password

Introduceți adresa de e-mail utilizată în timpul înregistrării, apoi setați o nouă parolă din link-ul care va fi trimis în e-mail.
Dacă tranzacția nu este confirmată de PayU (caz în care primiți de la ei un e-mail de confirmare), atunci plata nu este realizată, iar comanda nu va fi acceptată pentru procesare de către born2be. Pentru a ușura realizarea unei noi comenzi, vă vom păstra coșul de cumpărături până când închideți browserul. Dacă mergeți la el, veți putea plasa din nou o comandă (atenție la datele introduse) sau puteți alege o altă metodă de plată(ramburs). Dacă doriți totuși să plătiți doar online și problema persistă, contactați PayU aici: https://romania.payu.com/ajutor/
În cazul unei probleme cu plasarea comenzii, vă rugăm să încercați să cumpărați din nou (coșul este salvat, dacă nu schimbați browserul). Atenție la datele introduse. Dacă tot nu reușiți, schimbați metoda de plată (alegeți ramburs). În cazul unor probleme suplimentare, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți prin telefon: +40 31 606 00 10, prin e-mail la info@born2be.com.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru.
În astfel de situații, vă rugăm să ne informați prin e-mail, atașând o poză cu problema apărută. Ca răspuns, vom încerca să oferim sfaturi care să vă ajute la rezolvarea problemei. Adresa de e-mail este: info@born2be.com.ro
Toate consimțămintele de marketing pot fi retrase de la nivelul contului în secțiunea Abonamente și Consimțăminte. Pentru aceasta, trebuie să deselectați toate căsuțele necesare și să salvați modificările.

Pentru utilizatorii neînregistrați, pentru a vă dezabona de la Newsletter, faceți clic pe linkul de sub imaginea ofertei trimise în e-mail, link ce poartă denumirea de ”Dacă nu doriți să primiți în continuare mesaje din partea noastră, faceți click pe: dezabonați-vă.”.

Pentru a primi un link de editare a abonamentelor și a consimțămintelor de marketing salvate, puteți folosi și linkul: https://born2be.com.ro/newsletter/send-link După ce ați introdus adresa de e-mail și ați confirmat făcând clic pe „Trimiteți linkul pentru editare”, veți primi un e-mail, care conține un link către abonamentul consimțămintelor, unde puteți modifica.

În cazul retragerii altor consimțăminte decât cele de marketing, vă rugăm să trimiteți un e-mail cu o cerere de retragere a consimțământului la adresa noastră de e-mail info@born2be.com.ro
Pentru a vă dezabona de la serviciul de Newsletter, faceți clic pe linkul de sub imagine cu oferta trimisă în e-mail, numit ”Dacă nu doriți să primiți în continuare mesaje din partea noastră, faceți click pe: dezabonați-vă.”. Pentru clienții autentificați, am pregătit o opțiune de dezabonare direct în contul clientului. Accesați secțiunea ”Abonamente și consimțăminte”, deselectați consimțământul pentru utilizarea serviciului de newsletter și faceți clic pe butonul ”Salvați”, iar apoi abonamentul va fi anulat din cont.
Există posibilitatea de a vă șterge singur(ă) contul. Primul pas este să vă conectați la site-ul nostru, iar următorul pas este să mergeți în secțiunea „Abonamente și Consimțăminte” (https://born2be.com.ro/my_subscription) unde este suficient să retrageți (debifați) acceptul Termenilor și condițiilor magazinului, ceea ce va duce la ștergerea completă a contului dvs. din magazinul born2be.
Pentru a vă exercita dreptul de a fi uitat, adică de a șterge datele din bazele noastre de date, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@born2be.com.ro cu o cerere de încetare a prelucrării datelor dvs. După finalizarea tuturor activităților legate de ștergerea datelor, consultantul va trimite confirmarea ștergerii datelor din toate bazele de date.
Departamentul de Relații Clienți vă stă la dispoziție de luni până vineri între orele 9:00 do 17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Cu Departamentul de Relații Clienți puteți lua legătura:
- prin intermediul formularului de contact disponibil pe pagina: https://born2be.com.ro/contact
- prin e-mail la adresa info@born2be.com.ro
- telefonic, la numărul: +40 31 606 00 10
- prin intermediul profilelor noastre de Social Media (Facebook - https://www.facebook.com/born2beromania și Instagram - https://www.instagram.com/born2be.com.ro/)

Angajații noștri vă stau la dispoziție de luni până vineri între orele 9:00 do 17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
În probleme urgente, vă recomandăm să ne contactați prin telefon, deoarece este cel mai rapid canal de contact. Încercăm să trimitem e-mailuri în mod continuu, dar în perioadele de trafic ridicat pot exista întârzieri cu privire la răspunsurile prin e-mail.

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale
Peste 2 milioane de clienți au avut încredere în noi
Aveți nevoie de ajutor?
Mergeți la secțiunea ”Întrebări frecvente” și răspunsuri la ele (FAQ). Veți găsi acolo și numărul de telefon al Departamentului de Relații Clienți.
Mergeți la Întrebări frecvente (FAQ)
Ne găsiți pe
SALSOL
© 2024 Born2be. Toate drepturile rezervate.