Spring Promo Alert! -20% la toate produsele cu born2be club COD: SPRING
VERIFICAȚI

Cont

Un cont pe site-ul nostru oferă mai multe oportunități pentru clienții noștri. Un client care are un cont pe site poate verifica istoricul comenzilor, retururilor și reclamațiilor sale, precum și statusul lor. Contul vă permite, de asemenea, să vă gestionați consimțămintele și abonamentele ca parte a procesului de abonare la Newsletter sau Programul de Fidelitate Born2be Club. Un client înregistrat are opțiunea de a furniza date cu privire la adresă, care vor fi încărcate imediat ca date de comandă la plasarea unei comenzi, ceea ce economisește timp și accelerează comanda.

În plus, coșul clientului autentificat este stocat pe toate dispozitivele pe care este conectat, iar produsele adăugate pe lista de favorite sunt salvate până când sunt șterse. Rețineți faptul că produsele din coș nu sunt rezervate, așa că vă încurajăm să plasați o comandă pentru a primi cu siguranță produsele care vă interesează.
O comandă poate fi plasată și fără înregistrarea și crearea unui cont în magazin. Toate comenzile, indiferent că sunt de la clienți autentificați sau clienți fără cont - sunt tratate la fel și sunt procesate și realizate în ordine cronologică.
Vă puteți înregistra în magazinul nostru aici: https://born2be.com.ro/register

Trebuie să furnizați datele cerute, precum și să acceptați Termenii si condițiile magazinului, Politica Cookies, precum și informațiile despre prelucrarea datelor personale.
Deschiderea și utilizarea unui cont pe site-ul nostru este complet gratuită.
Vă puteți schimba parola după ce v-ați autentificat pe site-ul nostru, direct din contul dvs., din fila „Datele mele” (https://born2be.com.ro/my_profile). Dacă ați uitat parola, o puteți recupera cu ajutorul https://born2be.com.ro/recover_password

Introduceți adresa de e-mail utilizată în timpul înregistrării, apoi setați o nouă parolă urmând link-ul care va fi trimis pe e-mail.
Datele din cont pot fi schimbate de către dumneavoastră, utilizând opțiunea disponibilă după autentificare. Selectați ”Contul meu” și mergeți la secțiunea ”Datele mele”, unde puteți schimba datele dvs. de bază. Pentru a vă schimba adresa de livrare, mergeți la secțiunea ”Adresele mele”.
Puteți să vă recuperați parola aici: https://born2be.com.ro/recover_password

Introduceți adresa de e-mail utilizată în timpul înregistrării, apoi setați o nouă parolă urmând link-ul care va fi trimis pe e-mail.
Există posibilitatea de a vă șterge singur(ă) contul, fără ajutorul nostru. Mai întâi, este necesar ca să autentificați (conectați la contul dvs. din magazin), apoi să mergeți la fila ”Abonamente și Consimțăminte" (https://born2be.com.ro/my_subscription). Aici puteți retrage (deselecta) acceptarea Termenilor și condițiilor magazinului, ceea ce va echivala cu ștergerea contului dvs. din magazinul nostru.

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale
Peste 2 milioane de clienți au avut încredere în noi
Aveți nevoie de ajutor?
Mergeți la secțiunea ”Întrebări frecvente” și răspunsuri la ele (FAQ). Veți găsi acolo și numărul de telefon al Departamentului de Relații Clienți.
Mergeți la Întrebări frecvente (FAQ)
Ne găsiți pe
SALSOL
© 2024 Born2be. Toate drepturile rezervate.