Există posibilitatea de a primi comanda în străinătate?
În momentul de față, comenzile de la born2be.com.ro se efectuează numai pe teritoriul României. Avem, de asemenea, un magazin born2be.pl, care oferă produsele noastre clienților din Polonia, un magazine born2be.hu pentru a livra clienților noștri din Ungaria și un magazin born2be.ua, care expediază produsele noastre clienților noștri din Ucraina.
Exista posibilitatea de a ridica comenzile personal?
Suntem un magazin online, iar vânzarea produselor noastre se efectuează doar prin livrarea lor. Nu există posibilitatea de a cumpăra și ridica produsele dintr-un magazin staționar.
Care este numărul maxim de produse dintr-o comandă?
Puteți plasa o comandă pentru 10 produse odată. Dacă doriți mai multe produse, va trebui să realizați o comandă separată.
Am posibilitatea de a schimba adresa livrării sau de a redirecționa pachetul la o altă adresa decât cea oferită în momentul plasării comenzii?
Există posibilitatea de a modifica adresa de livrare sau de a redirecționa comanda prin intermediul Departamentului de Relații Clienți (telefon, e-mail). Pentru modificarea datelor din comandă este necesar să oferiți numărul comenzii și noua adresă de livrare.
Țineți minte că redirecționarea coletului nu este posibilă atunci când comanda a fost deja predată firmei de curierat de către depozitul nostru din Polonia.
Cum se poate verifica statusul comenzii sau termenul livrării comenzii trimise?
Termenul de livrare poate fi verificat pe pagina firmei de curierat. După trimiterea pachetului din depozit, veți primi de la born2be un e-mail cu confirmarea expedierii comenzii, în care va fi inclus și un link pentru urmărirea comenzii, care vă va ajuta să aflați termenul planificat al livrării. Rețineți: acest link va fi activ după aproximativ 24 de ore de la data primirii e-mailului de la noi, deoarece coletul este transportat din Polonia în România și, doar după înregistrarea coletului cu comanda dvs. în sistemul curierului român local, linkul va deveni activ. Pentru clienții care au cont, linkul este disponibil și în fila ”Contul meu > Comenzile mele> Urmărire”.
Exista posibilitatea de a grăbi livrarea?
Nu avem posibilitatea de a grăbi realizarea comenzii, deoarece procesul este automatizat, iar comenzile sunt realizate in ordine cronologică. Reamintim că metoda plății aleasă de către dvs. are influență asupra termenului de livrare.
Există posibilitatea livrării comenzii în weekend sau la o oră concretă?
Agentul firmei de curierat livrează comenzi doar în cursul zilelor lucrătoare, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor și nu livrează produsele born2be în weekend. Curierii au program de lucru specific. Dacă vă interesează o anumită oră, vă rugăm să furnizați informații în notele de livrare (la plasarea comenzii), însă în același timp, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu garantează faptul că o anumită companie de curierat oferă livrare pentru o anumită oră. Informațiile furnizate în comentarii sunt doar o formă de notificare către curier că în acest interval orar sunteți disponibil(ă) la adresa indicată. De asemenea, puteți să încercați să vă înțelegeți cu agentul curier privind ora de livrare (îl puteți contacta telefonic, deoarece firma de curierat vă informează în timp util prin e-mail și sms privind ziua livrării și datele de contact ale curierului).
De ce nu am informații în linkul de urmărire a coletului?
Informațiile privind statusul comenzii vor apărea după scanarea acesteia de către firma de curierat română, deci linkul de urmărire va fi activ după aproximativ 24 de ore de la data primirii lui, deoarece coletul este transportat din Polonia în România și acolo predat firmei de curierat locale, care îl va scana și, din acel moment, veți putea urmări traseul coletului până ajunge în mâinile dvs.
Cum se poate verifica numărul de urmărire al coletului cu comanda?
Numărul de urmărire poate fi verificat dând click pe "URMĂRIȚI COMANDA" în mesajul e-mail trimis după expedierea coletului din depozitul din Polonia sau în linkul de urmărire din contul born2be (făcând clic pe opțiunea ”Urmăriți” din comanda care vă interesează). Îl mai găsiți și în informația trimisă direct de firma de curierat română (e-mail, sms).
Curierul mă va contacta înainte de livrare?
Curierul nu are obligația de a apela clienții înainte de livrare, însă în realitate deseori curierii sună clienții. În orice caz, firma de curierat trimite un mesaj SMS sau e-mail cu numărul de contact al agentului curier și informațiile necesare pentru livrarea planificată, deci clientul are posibilitatea de a prelua inițiativa și de a apela singur curierul.
Ce e de făcut dacă agentul curier nu a găsit pe nimeni acasă în momentul livrării comenzii?
Curierul FAN va încerca să livreze pachetul în următoarea zi lucrătoare. Abia după două încercări nereușite, pachetul va fi returnat expeditorului. De aceea, pentru a crește șansele ca a două tentativă de livrare să fie cu succes, vă recomandăm să contactați curierul și stabiliți detaliile privind aceasta. Curierul Cargus va efectua o încercare de livrare. În caz de livrare eșuată, coletul va fi returnat la cel mai apropiat punct Cargus, iar de acolo va fi trimis înapoi expeditorului.
Se poate diferenția adresa de facturare față de cea de livrare?
Adresa de facturare sau adresa de livrare sunt prezentate pe factura emisă pentru comandă exact așa cum le furnizați dvs. în momentul plasării comenzii.
Folosim module cookie și alte tehnologii pentru ca website-ul nostru să fie sigur și demn de încredere. Având în vedere binele clienților noștri, dorim să îi măsurăm eficacitatea, precum și să asigurăm o mai bună personalizare a experiențelor de cumpărături și a reclamelor. În acest scop, colectăm date despre utilizatori, comportamentul lor și dispozitivele folosite de aceștia. Puteți decide ce date doriți să partajați cu noi - accesați Setați preferințele. Vă puteți ajusta preferințele în orice moment. De asemenea, puteți lăsa doar setările tehnice necesare pentru buna funcționare a site-ului nostru web - pentru a face acest lucru, faceți clic pe Refuzați. Dacă selectați opțiunea Accept, acceptați acest fapt și vă dați consimțământul ca noi să partajăm aceste informații cu părți terțe, cum ar fi partenerii noștri de marketing. Pentru mai multe informații, consultați Politica de Confidențialitate.
Setările modulelor cookies
Pentru a putea oferi servicii la cel mai înalt nivel, mulțumită performanței optime a aplicației, integrării cu rețelele sociale precum și în scopuri de marketing, vă recomandăm să consimțiți la utilizarea cookie-urilor pentru setările recomandate, pe deplin. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Pentru a putea oferi servicii la cel mai înalt nivel, mulțumită performanței optime a aplicației, integrării cu rețelele sociale precum și în scopuri de marketing, vă recomandăm să consimțiți la utilizarea cookie-urilor pentru setările recomandate, pe deplin. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
Aceste module cookies sunt esențiale pentru funcționarea site-ului nostru web. Fără a le salva, ar fi imposibil să vizualizați paginile website-ului nostru. Acestea sunt folosite, printre altele, pentru a menține sesiunea între server și dispozitivul utilizatorului după conectarea la site-ul web; ne permit, de asemenea, să îmbunătățim conținutul pe care îl oferim pe site-ul nostru
Aceste module fac posibilă partajarea conținutului nostru prin intermediul rețelelor sociale (de exemplu, Facebook, Twitter). Nu controlăm aceste cookie-uri, deoarece acestea sunt salvate de platformele concrete utilizate de vizitatorii paginilor noastre.
Aceste module ne permit să creăm reclame mai potrivite nevoilor dvs. și, pe de altă parte, ne permit să limităm numărul acestor reclame (numai persoanelor interesate de oferta noastră). Mulțumită faptului că urmăresc numărul de clicuri, aceste module sunt, de asemenea, utilizate pentru a determina eficacitatea reclamelor noastre și pentru a adapta aceste reclame la nevoile audienței noastre.
Datorită acestor module, putem cunoaște numărul de persoane care vizitează site-ul nostru web și putem verifica modul în care vizitatorii noștri navighează între elementele individuale ale website-ului. Acest lucru ne permite să identificăm tipul de conținut cel mai solicitat și să ne îmbunătățim paginile oferind conținutul pe care îl caută vizitatorii. Oferim date demografice anonime partenerilor noștri, cu care cooperăm în domeniul adaptării conținutului paginilor web la așteptările audienței (utilizatorilor).
Căutați un produs care v-a atras atenția? Furnizați-ne o fotografie a acestuia și vom găsi unul similar pentru dvs.
Glisați și plasați imaginea aici
sau
Adăugați o imagine
Recenzii verificate
born2be
4,8/5
Recenziile noastre sunt obținute dintr-o sursă externă și provin de la Cumpărători. Datorită acestui fapt, puteți avea certitudinea că la born2be veți găsi doar recenzii autentice ale produselor.