Extra -25% la încălțăminte cu born2be club COD: EXTRA
VERIFICAȚI

Program de fidelitate și Newsletter

Programul de fidelitate Born2be Club
Programul de fidelitate Born2be Club este un program dedicat tuturor clienților magazinului.

Condiția pentru aderarea la program o reprezintă deținerea unui cont de client în magazinul born2be și acceptarea Termenilor și condițiilor Programului de fidelitate Born2be Club.

După înscrierea în acest program, veți primi puncte cadou pentru aderare și puncte pentru achizițiile efectuare în magazinul nostru.

Numărul de puncte pe care le primiți depinde de nivelul dvs. în Programul de fidelitate Born2be Club. Pentru a determina nivelul, luăm în considerare punctele care au fost activate în ultimele 12 luni.

Veți începe aventura cu statutul BRONZE; în această etapă, pentru fiecare 1 RON pe care îl cheltuiți, primiți 1 punct în program. După activarea a 451 de puncte, treceți la nivelul SILVER, moment din care pentru fiecare 1 RON cheltuit, veți primi 1,25 puncte. Cel mai înalt nivel este GOLD, pe care îl obțineți după activarea a 1251 de puncte, iar din acel punct pentru fiecare 1 RON cheltuit, veți primi 1,5 puncte în program.

Puteți utiliza punctele acumulate pentru a reduce prețurile produselor. Exemplu: 200 de puncte înseamnă o reducere suplimentară de 8 lei. Puteți utiliza punctele colectate pentru a acoperi maximum 50% din valoarea comenzii. Indiferent de numărul de puncte utilizate, nivelul dvs. în program nu va scădea. Participanții programului au beneficii suplimentare sub formă de oferte și prețuri speciale, prioritate în achiziționarea colecțiilor exclusive, participarea la evenimente speciale și acțiuni dedicate exclusiv membrilor clubului.
Condiția pentru participarea la acest program este de a avea un cont de client în magazinul born2be. Utilizatorii înregistrați se pot alătura programului editând consimțămintele în fila „Abonamente și Consimțăminte” din contul lor sau selectând consimțământul corespunzător folosind opțiunea de înscriere prezentată pe pagina unui anumit produs. Clienții care nu au încă un cont, se pot alătura programului de loialitate în timpul înregistrării contului, selectând consimțământul corespunzător (acceptarea Termenilor și condițiilor Programului de fidelitate Born2be Club). Înregistrarea unui cont împreună cu abonarea la program se pot face la: https://born2be.com.ro/register
Am creat programul cu gândul la clienții fideli ai magazinului nostru, pentru a-i recompensa pentru loialitatea lor.

Gama de beneficii obținute crește odată cu numărul de comenzi livrate cu succes. Pentru clienții BRONZE, 4% din valoarea achiziției va reveni la ei, sub formă de puncte. Pentru clienții SILVER, 5% din valoarea achiziției va reveni la ei, sub formă de puncte. Iar pentru clienții GOLD, 6% din valoarea achiziției va reveni la ei, sub formă de puncte.

Utilizați punctele acumulate pentru a reduce prețurile produselor la comenzile ulterioare.

Programul de fidelitate Born2be Club oferă noi beneficii rezervate exclusiv membrilor clubului. Oferte și prețuri speciale, prioritate în achiziționarea colecțiilor exclusive, participarea la evenimente și acțiuni dedicate - toate vă vor fi la îndemână.

Nu ezitați. Alăturați-vă programului de fidelitate și obțineți și mai mult!!
Nivelul dvs. este determinat de numărul de puncte activate în perioada ultimelor 12 luni.
Nivelul dvs. este:
- BRONZE dacă în ultimele 12 luni au fost activate 0-450 de puncte
- SILVER dacă în ultimele 12 luni au fost activate 451-1250 de puncte
- GOLD dacă în ultimele 12 luni au fost activate 1251 de puncte sau mai multe.


Puteți cheltui oricâte puncte doriți, nu vă va scădea nivelul în program.
Primiți puncte pentru înscrierea în program (100 de puncte) și pentru cumpărăturile efectuate în magazinul nostru (valoarea achizițiilor se calculează fără costuri de livrare sau reduceri rezultate din utilizarea unui cod de reducere, vouchere sau puncte acumulate).

Suma punctelor acordate pentru achiziții depinde de nivelul dvs. în momentul comenzii. Astfel, pentru fiecare 1 RON cheltuit, Clientul:
- BRONZE primește 1 punct în program,
- SILVER primește 1,25 puncte în program,
- GOLD primește 1,5 puncte în program.
Pentru a determina nivelul actual, luăm în considerare punctele care au fost activate în perioada ultimelor 12 luni.
Nivelul dvs. este:
- BRONZE dacă în ultimele 12 luni au fost activate 0-450 de puncte
- SILVER dacă în ultimele 12 luni au fost activate 451-1250 de puncte
- GOLD dacă în ultimele 12 luni au fost activate 1251 de puncte sau mai multe.
În momentul achiziției, numărul specificat de puncte este blocat până la plata sau anularea comenzii. În cazul unor probleme de plată, în funcție de situație, punctele pot fi blocate pentru o perioadă de la câteva minute până la maximum 8 ore (când rezervarea va fi anulată și punctele vor fi returnate în cont ca active). În cazul în care aveți îndoieli, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți.
Punctele folosite nu se pierd. Acestea vor fi returnate în contul dvs. de client odată ce returnarea a fost aprobată.

Data de expirare a punctelor folosite pentru achiziția unui produs returnat depinde de data la care a fost făcută achiziția. Dacă:
1)la momentul achiziției, punctele aveau o dată de expirare mai mică de 30 de zile, atunci:
- punctele pentru produsul returnat vor fi activate în cont cu noua dată de expirare: 30 de zile de la momentul aprobării returului,
- vor fi vizibile în cont ca „Puncte care vor expira în decursul a 30 de zile”.
2)la momentul achiziției, punctele aveau o dată de expirare de 30 de zile sau mai mult, atunci:
- după revenirea în cont, punctele vor păstra valabilitatea avută în ziua comenzii,
- vor fi vizibile în cont în fila Born2be Club, secțiunea „Toate punctele active”.


Principiul calculării punctelor datorate pentru un produs returnat se realizează în conformitate cu următoarea formulă:
X = (Y/Z)*W, unde:
X este valoarea reducerii pentru un anumit articol de pe factură, Y este prețul curent al unui articol dat de pe factură, Z este suma prețurilor curente ale tuturor articolelor de pe factură, excluzând costurile de livrare, W este suma punctelor folosite.


Mai multe detalii privind condițiile puteți citi în Termenii și condițiile Programului de fidelitate Born2be Club.
Punctele ce au fost activate în contul dvs.:
- pot fi folosite pentru a reduce valoarea unei comenzi viitoare în perioada următoarelor 6 luni de la activare,
- sunt luate în calcul timp de 12 luni pentru a calcula nivelul dvs. în Born2be Club.
Puteți folosi oricând punctele acumulate. Dacă doriți să plătiți o parte a comenzii cu punctele colectate, introduceți suma de puncte dorită în Coș, în câmpul dedicat ”Puncte Born2be Club”, apoi faceți clic pe ”Salvați”. Punctele pot acoperi maximum 50% din valoarea comenzii. Dacă aveți un cod promoțional, îl puteți adăuga comenzii înainte de a vă introduce numărul de puncte. Rețineți, puteți utiliza punctele în voie, întrucât acest lucru nu vă va scădea nivelul în program.
Participarea la programul de fidelitate Born2be Club este complet gratuită. Porgramul este o formă de a mulțumi clienților noștri pentru încrederea acordată.
Soldul și istoricul punctelor se verifică în contul clientului în fila „Punctele mele”, secțiunea Born2be Club. Punctele active, care pot fi utilizate, sunt afișate în secțiunea „Toate punctele active”.
După plasarea comenzii, punctele pentru produsele achiziționate vor fi afișate în fila „Puncte care așteaptă să fie verificate”. Dacă timpul de returnare a mărfii (calculând inclusiv perioada de livrare și procesare a unui eventual retur declarat în ultima zi admisă) a expirat (o perioadă de 30 de zile întregi, calculată începând cu ziua următoare livrării comenzii) și ați păstrat toate produsele, punctele în așteptare vor fi adăugate la soldul principal și vor fi afișate în secțiunea „Toate punctele active”. Cu toate acestea, dacă decideți să returnați o parte din comandă, punctele vor fi adăugate în contul dvs. proporțional cu bunurile reținute. În cazul unei rambursări complete, punctele nu vor fi adăugate.
Deoarece aceste puncte nu sunt încă active și așteaptă să fie adăugate în contul dvs. Abia după ce expiră timpul pentru returnarea produsului (calculând inclusiv perioada de livrare și procesare a unui eventual retur declarat în ultima zi admisă), punctele vor fi activate. Astfel, trebuie să treacă 30 de zile întregi (perioadă ce se calculează începând cu următoarea zi de după ziua livrării comenzii) și să nu se fi înregistrat niciun retur, pentru ca punctele să fie activate și disponibile în contul clientului în fila „Toate punctele active”. Din acel moment le puteți folosi pentru a face noi achiziții.
Pentru a renunța la programul de fidelitate, trebuie să debifați consimțământul dat pentru a participa la programul Born2be Club, în secțiunea „Abonamente și Consimțăminte” din contul clientului. După salvarea modificărilor, utilizatorul va înceta să mai fie membru al programului și punctele acumulate vor fi pierdute. Trebuie precizat că renunțarea la programul de fidelitate Born2be Club nu echivalează cu renunțarea la contul clientului.
În acest caz, trebuie să anulați cât mai repede comanda direct din contul dvs. de client. Opțiunea „Anulați” este disponibilă în detaliile comenzii doar cât timp statusul comenzii permite anularea. După anulare, punctele vor fi returnate în contul dvs. Born2be Club!
Înscrierea la serviciul nostru de Newsletter aduce multe avantaje. Clienții înregistrați la Newsletter primesc coduri speciale de reducere, sunt primii care află despre noi promoții pe site, ceea ce le conferă prioritate în rezervarea produselor prin plasarea unei comenzi.

În plus, după înscrierea la Newsletter, clientul primește un cod de reducere pentru întreaga comandă, fără dată de expirare sau valoare minimă a comenzii și care poate fi utilizat și pentru a achiziționa produse din noua colecție.
Newsletterul este trimis de fiecare dată când se apropie o campanie promoțională, nu mai des de 1-2 ori pe săptămână.
Vă puteți înscrie la newsletter aici: https://born2be.com.ro/newsletter/sign-in Trebuie să indicați o adresă de e-mail și opțional un număr de telefon, iar apoi să acceptați Termenii și condițiile serviciului Newsletter. După înregistrarea la Newsletter, magazinul born2be vă va trimite un e-mail unde trebuie să vă confirmați abonarea făcând clic pe: "CONFIRM ÎNSCRIEREA".

După efectuarea acțiunilor menționate mai sus, vă va fi trimis un alt e-mail cu un cod de reducere individual.
Pentru a confirma înscrierea, apăsați butonul cu textul „CONFIRM ÎNSCRIEREA” din e-mailul trimis imediat după salvare. După finalizarea acțiunii menționate mai sus, un alt mesaj de e-mail cu un cod de reducere individual va fi trimis în următoarele câteva minute (rareori poate dura până la 24 de ore, din diverse pricini legate de operatorii folosiți). Mesajele pot ajunge în următoarele cataloage din căsuța dvs. poștală: notificări, oferte sau spam. Verificați cu atenție.
Codul pentru înscrierea la Newsletter este unic și nu depinde de suma comenzii. Vă rugăm să îl introduceți în sumarul coșului în câmpul ”Cod promotional” și să salvați, iar prețul va scădea. Înainte de a cumpăra, asigurați-vă că acest cod poate fi combinat cu promoțiile curente de pe born2be.com.ro. Informații detaliate privind promoțiile curente găsiți aici: http://born2be.com.ro/termenii-si-conditiile-promotiilor
Înainte de a cumpăra, asigurați-vă că acest cod poate fi combinat cu promoțiile curente de pe born2be.com.ro. Informații detaliate privind promoțiile curente găsiți aici: http://born2be.com.ro/termenii-si-conditiile-promotiilor

Codul de reducere, primit ca urmare a înscrierii la Newsletter, nu are termen de expirare (este valabil pe o perioadă nedeterminată).
În această situație, în primul rând verificați dacă adresa e-mail este corectă, iar în al doilea rând verificați alte fișiere (cataloage) din căsuța dvs. privată de e-mail: spam, oferte, notificări. Dacă niciuna dintre aceste soluții nu vă ajută, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți.
În astfel de situații, vă rugăm să încercați să găsiți mesajul introducând cuvântul born2be în motorul de căutare al poștei electronice, de asemenea, să verificați SPAM-ul. Dacă mesajul încă nu ajunge la adresa dvs. de e-mail, cel mai bine este să contactați Departamentul de Relații Clienți în zilele lucrătoare, între orele 9:00 și 17:00.
Este posibil ca mesajul e-mail să fi fost livrat în alt catalog din mailul dvs., cum ar fi Spam sau Oferte. De asemenea, în cazuri rare, primirea lui poate dura până la 24 de ore din momentul confirmării abonării. Vă rugăm să îl căutați în căsuța dvs. de e-mail după numele magazinului nostru. Dacă au trecut 24 de ore și nu a venit/nu ați găsit codul, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți. Consultantul va verifica dacă adresa de e-mail dată este inclusă în baza de date a Newsletter-ului.
În cazul în care codul de reducere nu este vizibil în mesaj, probabil că e-mailul blochează afișarea imaginilor din mesajele magazinului nostru. În partea de sus a mesajului ar trebui să existe astfel de informații privind blocarea imaginilor.

În acest caz, vă rugăm să selectați „Întotdeauna arată imaginile de la acest expeditor”, ceea ce va avea ca efect afișarea textului mesajului și a codului de reducere.

În cazul unor probleme suplimentare cu citirea mesajului, vă rugăm să contactați Departamentul de Relații Clienți.
În cazul în care doriți să renunțați la Newsletter, faceți clic pe link-ul de sub imaginea cu oferta trimisă prin e-mail, link ce poartă numele ”Dacă nu doriți să primiți în continuare mesaje din partea noastră, faceți click pe: dezabonați-vă.”. Pentru clienții autentificați, am pregătit o opțiune de dezabonare direct din contul clientului. Accesați secțiunea ”Abonamente și consimțăminte”, deselectați consimțământul pentru serviciul de Newsletter și faceți clic pe butonul ”Salvați”, ceea ce va salva modificările, iar abonamentul dvs. la Newsletter va fi anulat.

Aveți nevoie de mai multe informații?

Trimiteți-ne un mesaj cu întrebarea dvs.
Scrieți-ne aici
Puteți să contactați telefonic Departamentul nostru de Relații Clienți
Linie telefonică deschisă: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Exceptând zilele libere legale
Peste 2 milioane de clienți au avut încredere în noi
Aveți nevoie de ajutor?
Mergeți la secțiunea ”Întrebări frecvente” și răspunsuri la ele (FAQ). Veți găsi acolo și numărul de telefon al Departamentului de Relații Clienți.
Mergeți la Întrebări frecvente (FAQ)
Ne găsiți pe
SALSOL
© 2024 Born2be. Toate drepturile rezervate.